Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 15 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар належної якості (без дефектів — немає механічних/термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т. п.) може бути обміняний або повернений до магазину протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки, якщо виконуються такі вимоги: – товар, не був у вжитку і не має слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, слідів втручання, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію; – товарний вигляд збережений — тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; – присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка. В такому випадку гроші повертаються Замовнику в повному обсязі в узгоджений вид розрахунку (готівковий або безготівковий) протягом 5 (п’яти) банківських днів. Не приймаються до повернення акумуляторні батареї та блоки живлення належної якості за наявності пошкоджень оригінальної упаковки (коробки), а саме: - забруднення, яке не може бути видалене без пошкодження коробки - обклеювання скотчем та/або маркуваннями транспортних компаній - сліди відірваного скотчу та/або наклейок, пошкодження картону внаслідок видалення скотчу та/або наклейок - будь-які сторонні наклейки або написи, які не можуть бути видалені без пошкодження коробки
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.